Después de enseñaros hace unos días la nueva campaña de adidas Originals EQT con el fotógrafo alemán Juergen Teller en las calles de Berlin, hoy os enseñamos un cortometraje documental llamado “Only the Essentials” que documenta el trasfondo, la evolución y el legado de la icónica línea de adidas bajo el lema “Everything that is essential. Nothing that is not”.
Un short film que muestra de dónde viene y hacia dónde va la nueva historia de EQT, explorando los componentes y circunstancias que llevaron a la concepción de esta línea. Esa imperiosa necesidad de encontrar una nueva dirección, la sobresaturación de un estilo dentro de la industria del calzado deportivo hasta llegar a ese espíritu de liberación que repercutió en toda Alemania a raíz de la caída del muro de Berlin.
Una colección que 24 años después, vuelve a convertirse en todo un referente.
There are artists who dress the world — and others who undress it. David Delfín did both. Tomorrow, at Valladolid’s International Film Festival (Seminci), RTVE Play unveils “David Delfín. Muestra tu herida“, a documentary that peels away the myths to… »
With JALEO, presented at 080 Barcelona Fashion, the designer takes a decisive step forward. The collection feels like a homecoming and a declaration at once.
ROSALÍA’s new single, “Berghain,” is the first glimpse of her upcoming album LUX (out on November 7), and it immediately establishes a new scale for her work.
Pull&Bear chose a significant moment to launch its new collaboration. The brand presented its capsule collection with the American streetwear label PLEASURES at the Centre Pompidou in Paris.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.