Después de enseñaros hace unos días la nueva campaña de adidas Originals EQT con el fotógrafo alemán Juergen Teller en las calles de Berlin, hoy os enseñamos un cortometraje documental llamado “Only the Essentials” que documenta el trasfondo, la evolución y el legado de la icónica línea de adidas bajo el lema “Everything that is essential. Nothing that is not”.
Un short film que muestra de dónde viene y hacia dónde va la nueva historia de EQT, explorando los componentes y circunstancias que llevaron a la concepción de esta línea. Esa imperiosa necesidad de encontrar una nueva dirección, la sobresaturación de un estilo dentro de la industria del calzado deportivo hasta llegar a ese espíritu de liberación que repercutió en toda Alemania a raíz de la caída del muro de Berlin.
Una colección que 24 años después, vuelve a convertirse en todo un referente.
Danish label Les Deux has opened its first flagship store outside Scandinavia, right in the heart of Le Marais, one of the city’s most dynamic neighborhoods.
Off-White creative director Ib Kamara’s debut EP “Pop Romance” is a bold step into the world of music, and it feels as vibrant and daring as his work in fashion.
Paul & Joe’s new collection, Tokyo Velvet, acts as a cultural bridge. It connects the elegance of Paris with the dynamic pulse of Tokyo. The line draws from the contrasts of the Japanese capital, pairing French chic… »
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.