Moritz Feed Dog, que tendrá lugar en Barcelona del 10 al 13 de marzo de 2016, sigue sumando títulos a su programación y tras anunciar siete documentales para su segunda edición, incluído el pase de Helmut by June proyectado en colaboración con el Museu del Disseny de Barcelona, anuncia ahora dos documentales más: Women He’s Undressed – sobre el diseñador de vestuario y ganador de tres Oscars Orry-Kelly – y Jeremy Scott: The People’s Designer – que además será el documental elegido para inaugurar el Festival y que nos acerca a Jeremy Scott el director creativo de Moschino entre otras muchas cosas.
El Festival ya había anunciado gran parte de su programación con los documentales Crazy About Tiffany’s (en estreno simultáneo con Canal + Estrenos), Paris is Burning, Homme Less, Borsalino City, The True Cost y Hand Made with love in Franceademás de la ya mencionada Helmut By June. La programación de Moritz Feed Dog propone un recorrido a través del universo de la moda que pone en manifiesto la riqueza de un fenómeno que no puede explicarse exclusivamente desde los creadores sino que debe hacerse también desde otras como son los fotógrafos, la crítica, la sociedad, los oficios y sus artesanos, la industria y como siempre con la vista puesta en la mayor pasarela del mundo la calle.
LACOSTE is back with a fresh global campaign for 2025, and this time it’s all about playing with legends, both the brand’s classic pieces and the influential people who wear them.
Levi’s® new Linen+Denim collection for SS25 solves the warm-weather denim dilemma by blending two classic fabrics into one breathable, lightweight solution.
Earlier this year, four-time Formula 1 champion Sebastian Vettel joined Swiss clothing brand Neumühle for a special lesson at a Swiss school. The topic? Circularity.
Japanese footwear brand grounds is teaming up with Los Angeles boutique H. Lorenzo to re-release the SPIKE SNEAKERS, originally created in collaboration with Belgian designer Walter Van Beirendonck.
PUMA and ROMBAUT are back with the second installment of their “Levitation” collaboration, a shoe that doesn’t just sit on the ground but seems to float above it.
The Italian brand has unveiled its “Gucci Lido” campaign, starring Daisy Edgar-Jones, Aliocha Schneider, and David Jonsson, shot by photographer Jim Goldberg.
+380 pages to change the channel: from Big Brother, to Buffy, a dating program, music from 90s, weathermen, a late show, Uggly Betty, Sex & the city, tattoos… and more!
Our must-see TV lineup includes pop-culture phenomenons from Gossip Girl star Evan Mock gracing the cover shot by TianZheng Yun, in a shooting inspired by the “Ugly Betty” series.