Gana un abono doble para el Primavera Sound! #SPEAKTHETRUTH
by Adriano B.
La cuenta atrás ha comenzado. Los motores de la XV edición del Primavera Sound están ya más que calientes, preparados para una nueva entrega del mejor repertorio musical de la temporada. Un año más, Ray-Ban consolida su idilio con las propuestas de mayor calidad del panorama nacional e internacional reeditando el patrocinio de la cita musical por excelencia! “El Ray-Ban”, el escenario más emblemático de cuantos pueblan el recinto, vibrará al ritmo de la programación más heterogénea, osada y ecléctica del festival. Haciendo honor a su categoría de leyenda, la marca albergará las actuaciones de artistas consagrados y de caras nuevas por igual, en un escenario ya mítico por el que han pasado bandas de la categoría de Suicide, Swans, Deerhunter, Chromeo, The XX, Dr. John & The Nite Trippers, Archers of Loaf, Pere Ubu y un sinfín de nombres que han contribuido a forjar la talla del Primavera Sound como referente mundial. Además, por octavo año consecutivo, el Ray-Ban Unplugged será el punto de encuentro de todos aquellos que, lejos de conformarse con presenciar los conciertos a la manera tradicional, optarán por disfrutar de las actuaciones de sus bandas favoritas a escasos metros, en un espacio reducido y con un sonido inusual. ¿Quieres asistir al Primavera Sound por la cara? Sigue leyendo: sólo tienes que subir a tu Instagram alguna fotografía, ilustración o cualquier tipo de imagen que exprese esa verdad que te mueres por compartir, etiquetada con el hashtag #SPEAKTHETRUTH. ¿Estás loco por tu vecina? ¿No soportas a tu cuñado? ¿Eres fan de los realities? Cuéntalo sin miedo. Si tu imagen es seleccionada como una de las 10 mejores y más creativas, recibirás un abono doble para el festival. Tienes hasta el 15 de mayo para participar. La lista de ganadores se publicará el 20 de mayo en www.ray-ban.com/spain y en la página de Facebook de la marca. La XV edición del Primavera Sound tendrá lugar en Parc del Fòrum de Barcelona del 28 al 30 de Mayo, y Ray-Ban estará presente una vez más tanto en el imponente Escenario Ray-Ban como en su ya imprescindible Espacio Ray-Ban Unplugged.
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The exhibition has been organized by 10-Corso-Como and curated by Alessio de’Navasques.
The wardrobe consists of four pieces, including a leather jacket, a crisp-finish trucker, a matching pair of jeans, and a leather belt.
The campaign celebrates six iconic ambassadors, each embodying audacity, creativity, and self-confidence—the essence of Lacoste.
The collection is a mix of unisex pieces that carry CAMPERLAB’s unique stamp. I
Welcome to Gucci Lido, where luxury meets leisure, and every piece whispers of sun-soaked days.
Smith crafted this collection in a small, personal space, proving that you don’t need a big studio to make something special.
The organization in charge of the LVMH Prize, the most important in the fashion industry for emerging designers, has announced the finalists.
Summer’s around the corner, and Maison Kitsuné teamed up with Vilebrequin to bring a fresh vibe to your holiday wardrobe.
Billionaire Boys Club EU’s Pre-Fall 2024 collection is here, and it’s all about blending outdoor vibes with street-ready style.
PANTALON and Neumann Paper team up to launch a unique line of aromatic papers, blending urban skate culture with the art of fragrance.
We talk to Kristopher Cantu, founder and creative director of the knitwear clothing brand that has taken social media by storm, Knitwrth.
UNNA dropped a new line of running gear that’s all about comfort and keeping things light.
It’s a story of rescue, reinvention, and relentless dedication to sustainability.
During the Balenciaga Summer 2024 Venice installation, 14 distinct styles of the coveted Rodeo Bag await customers.
Antoine at Humankind Mgmt photographed by Schaël Marcéus and styled by Keegan Lathe-Leblanc, in exclusive for Fucking Young! Online.
Japanese fashion house Comme des Garçons presents a collection of wallets with Denim Tears, the brand founded by Tremaine Emory.
Jacquemus unveiled the campaign for its “LE MARIAGE” collection, photographed by Oliver Hadlee Pearch and styled by Katie Burnett.
Whether you need a statement piece or a functional accessory, the Tres table collection offers both, blending art with everyday use in a simple yet sophisticated way.
Dior Men is introducing a new capsule collection that brings a contemporary twist to its classic Cannage pattern.
French fashion house Jean Paul Gaultier announces its next RTW collaboration with designer Shayne Oliver.
A hub of creative activity and dialogue where diverse perspectives converge to inspire meaningful conversations and stimulate cultural exchange.
American brand Aimé Leon Dore presents its Spring/Summer 2024 campaign called “The World’s Borough”.
American fashion and sports companies Bode and Nike jointly design a clothing collection.
Japanese fashion house Comme des Garçons, creatively directed by Rei Kawakubo, presents its first collection of Made in Italy handbags.
The campaign captures the essence of a surfer’s adventure in search of the perfect wave, set along the stunning North Cornish coastline.
In the heart of Velásquez’s design philosophy lies a commitment to exploring personal space and challenging societal norms.
Photographer Luis Ayora brings us a selection of the best looks photographed in the streets of Barcelona during 080 Barcelona Fashion, in exclusive for Fucking Young!
The collaboration between Acne Studios and Frédéric Malle is unique because it’s founded on a mutual understanding and approach to art.
This collection is a call to claim your space in the running world, to be part of a team that runs not just to compete, but to connect.
“Effortless Elegance” brings together the best of Givenchy’s heritage and the simplicity of modern design.