Vuelve la beca Robertus Fanta y este año las nuevas profesiones elegidas son Personal Shopper, Betatester y Fotógrafo 2.0 ¿Encajan contigo? Pues no lo pienses más y participa, la fecha límite es el próximo 14 de julio.
Nosotros desde Fucking Young hemos realizado un video de inspiración para la categoría de Personal Shopper. Imagínate pasar unos días en la ciudad de New York, siempre al lado de una experta como Bárbara Crespo (Antena 3 Nova, Madrid Fashion Week). Esto seguro que hace subir tu Curriculum…
¿Quieres participar? Estos son los pasos a seguir:
1. Hacerte usuario de Coca-Cola en su web oficial.
2. Graba tu vídeo Robertus, donde presentas varios creados por ti. Sin olvidar relacionarlos con de alguna maner con Fanta (como producto). Agrega música y una buena tipografía… o lo que consideres que pueda hacer especial tu video. Duración? Un máximo de 5 minutos. Deadline? 14 de julio.
3. Luego no olvides correr la voz entre todos los que te conocen (… y quienes no) para que te apoyen a través de sus votos y así te conviertas en uno de los videos favoritos. Las votaciones también tienen fecha final hasta el 14 de julio.
4. Si resultas ganador, conocerás en primera persona todo lo relacionado con tiendas, marcas y diseñadores de la mano de tu tutora en Nueva York, la ciudad que se mueve al ritmo de la moda. Habrá seis ganadores en cada categoría. ¡Mucha suerte!
Recuerda que puedes subir todos los videos que quieras en cada una de las tres disciplinas y tanto para participar como para votar a tu favorito debes estar registrado. Es posible subir el vídeo hasta las 23:59:59 del 14 de julio de 2011 hora peninsular.
No olvides que todos quienes participan deben tener entre 18 y 30 años.
Take a look at C.R.E.O.L.E’s Spring/Summer 2026 backstage, captured by the lens of Spencer Stovell during Paris Fashion Week, in exclusive for Fucking Young!
Glenn Martens’ Maison Margiela Artisanal collection doesn’t just borrow from history, but it fractures it, reassembles it, and wears it like a second skin.
For Spring/Summer 2026, AV Vattev’s Bohème collection takes its cues from two iconic worlds: the effortless cool of French New Wave cinema and the raw energy of British music subcultures.
Concrete Husband talks about turning psychological collapse into industrial soundscapes, confronting darkness on Berghain’s dancefloor, and why dark techno is, above all, sexy.
We had the chance to catch up with Ohio-born, Brooklyn-based designer Kody Phillips in his Paris Fashion Week showroom where he unveiled his Spring/Summer 2026 collection.
Dean and Dan doubled down on their love of fashion’s most dramatic moments, remixing 80s power dressing, 90s grunge, and 2000s excess into something entirely their own.
Telekom Electronic Beats (TEB) and 032c are turning 25, and they’re celebrating with a capsule collection and an installation by Harry Nuriev. Titled All is Sound.
Cult Korean menswear brand THUG CLUB teamed up with designer IZZY DU for an unforgettable dinner and afterparty at the mythical Lapérouse during Paris Fashion Week.
Jonathan Anderson has always treated fashion like a carefully assembled collection, mixing the unexpected, trusting his instincts, and binding it all together with a strong point of view.
Louis Vuitton has introduced its latest Silver Lockit 2025 collection, developed in partnership with Felix, the brand’s Ambassador and UNICEF Goodwill Ambassador for Korea.
The Salomon XT-6 wasn’t made for sidewalks. Born for punishing mountain trails and ultra-distance races, its technical DNA speaks to wilderness endurance.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.