Rocket #6 “Hombres”
by Eduardo G.









Victor García debe estar muy contento, por que le ha quedado muy bien el último número de Rocket Magazine, con un especial dedicado a todo lo masculino, y con el archiconocido Cole Mohr en portada, fotografiado por Miguel Domingos.
No todos somos iguales. Cuando se habla de “hombres” casi siempre peyorativamente va seguido de “todos sois iguales” y eso no es así.
Hemos querido mostrar en esta edición un otoño ecléctico y lleno de contrastes, con propuestas tan diversas como nuestros mismos lectores masculinos. Al final un número de hombres no es sólo para hombres ni para un solo tipo de hombre sino para el que gusta de la masculinidad.
Es por ello que en este Issue 06 dedicado a todo lo masculino, hemos querido mostrar diferentes tipos de hombres contemporáneos, todos actuales y de diversas partes del mundo.
En este número nuestra portada es el top model Cole Mohr, repre¬sentante de esta generación: chic, cool y sobretodo es él mismo, no se detiene por nada y a pesar de ser tan joven, trabaja duro y sabe lo que quiere. Tener tan espectacular a Cole Mohr en portada no es pro¬ducto de la casualidad. Esto es gracias al trabajo del fotógrafo Miguel Domingos y su equipo que han sabido mostrarnos al hombre Rocket.
En este testosterona issue, nuestros colaboradores han usado sus teclados para escribir artículos que toquen de una manera u otra la masculinidad. En este número descubrimos la cara oculta de Martin Margiela, la vida de excesos del artista Dash Snow y también podemos conocer la sastrería Morante. Pero cuando se habla de hombres, no tiene por qué excluirse a la mujeres. La editorial de Mariah Jelena en una producción hecha para Rocket Magazine que nos trae su visión de fémina acerca de un hombre perdido en Tokio.
Markus Rico y Luca Guarini, desde Madrid y Taranto respectiva¬mente y en editoriales producidas para Rocket Magazine, nos muestran sus diferentes visiones del hombre Rocket. Luca con Francesco muestra la mejor cara de un final de verano relajado y Markus Rico por su parte, con el estilismo de Xavi Reyes, nos pre¬senta un hombre más dinámico y urbano. Alberto Van Stokkum con el modelo Eduardo Oliver representan al hombre elegante, masculino y sobre todo, nada aburrido. En la imagen editorial tenemos a uno de nuestros fotógrafos favoritos Luciano Insua.
Por ser un número de inicio de temporada, traemos el primer Don’t try to imitate try to be inspired, con todo lo que nos ha gusta¬do de las colecciones otoño invierno 2010 2011 around the world.
T: Víctor García
Editor Rocket Magazine
F: Cole Mohr por Miguel Domingos
Asistente de fotografía: Daniel Gil
Groming (hair): Louis Byrne.
Dirección Artística: Santa
Dominic Louis Fall/Winter 2010 collection
The Sitting
Smith will lead the creation of four collections each year, covering men’s shoes, leather goods, and accessories.
Gucci introduces a new sneaker, the Gucci Shift, designed for motion. It translates the House’s athletic history into a form made for the rhythm of now.
Setchu Perfume is a collection of five fragrances, each continuing the brand’s search for balance, joy, and strength.
Deep in the hills of Abruzzo, at a place called Villaggio Cirulli, a simple but powerful idea took shape: no one is just a number.
Take a look at Campillo’s Spring/Summer 2026 backstage, captured by the lens of Spencer Stovell during New York Fashion Week, in exclusive for Fucking Young!
FANG NYC made its New York Fashion Week debut with a Spring/Summer 2026 collection that drew a clear line from the past to a specific future.
Valentino Garavani and Vans unveiled the campaign images for its new collaboration.
ECKHAUS LATTA unveiled its Spring/Summer 2026 collection during New York Fashion Week.
Ami Paris has unveiled a new staple for the wardrobe: the Mirage sneaker.
Peter Demas photographed by Chris Fucile, in exclusive for Fucking Young! Online.
In an age of digital noise, there’s something powerful about work made by hand. Artist Sal Salandra understands this.
LeBlancStudios presents its Spring/Summer 2026 collection, “Museum of Common Oddities.”
Drawing from the energy of Tokyo’s streetwear, the collection captures the creative pulse of Shibuya.
Dsquared2 and Ducati have joined forces for the first time. The reason is a machine: the new Ducati XDiavel V4 motorcycle.
A shoe should feel good from the first step. That’s the idea behind Camper’s new unisex sneaker, the Karst 2.
The offering is relaxed yet polished. It includes rugby shirts, lightweight shell jackets, and everyday T-shirts that speak to the brand’s modern-prep influences.
Photographed by Juergen Teller and styled by Jodie Barnes, the campaign features models Alex Consani and Leon Dame.
The message is an invitation. It’s a call to “cum” together, to join what they playfully term the “Carne Cummunity.”
SOLID HOMME applies its own clean, specific point of view to the iconic MA-1 flight jacket from Alpha Industries.
Balenciaga just unveiled a collection of ten fragrances. This launch moves beyond traditional perfumery, built instead on fusion and tension.
Dior has unveiled a new bag for the Winter 2025-2026 collection: the Dior Slider hobo.
A store should feel like it belongs. That’s the idea behind the newly reopened Camper flagship on Madrid’s Calle de Serrano.
Desigual introduced its new premium line, Desigual Studio, with a fashion show in Barcelona last night.
We caught up with Parcels in Paris to learn more about their new album.
The brand’s latest collection draws directly from its functional roots, reinterpreting the classic workwear that built its name for a modern audience.
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For its second year as Correspondent Designer, Les Benjamins closed Dubai Fashion Week with a new chapter titled “El Gringo”.
Oakley has unveiled its latest project with global football icon Kylian Mbappé, and it centers on a cool idea: artifacts from the future.
Y-3 returns with a campaign for its Fall/Winter 2025 collection, and it chooses a distinct voice to tell its story.