MANGOnos sorprende con su última campaña… nada menos que una mini serie de 8 capitulos inspirados en series como ‘The City’ (Mtv) pero con todas las chicas vestidas de los pies a la cabeza por la marca. La serie fue grabada en Los Ángeles a principios de este año y cada martes habrá un nuevo capítulo, pero una de las cosas más interesantes es que vosotros podréis decir a través de la web algunos aspectos del siguiente capítulo y dirigir así el destino de Anne, Cristina, Ann y Taylor.
En los créditos podéis ver que se trata de un proyecto de la agencia con base en Barcelona Hunter & Gatti.
In the digital age, a “personal brand” is often a carefully curated facade. But for Carlos Vasconcellos, it’s something far more authentic: a direct line to his soul.
TATRAS presents a new project titled “Layers of Japanese Craft.” It is a limited-edition capsule collection created with the traditional lacquer artisans of Wajima city.
Danish label Les Deux has opened its first flagship store outside Scandinavia, right in the heart of Le Marais, one of the city’s most dynamic neighborhoods.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.