Atentos… dos personas salen huyendo tras cometer un robo, no llevan una media o pasamontañas, simplemente llevan caretas con la cara de Terry Richardson. Se suben a un furgón y se quitan las caretas: es el propio Terry y su complice es Kate Moss. El furgón está lleno de ropa, toda es de Mango. Ella rebusca entre el montón de ropa… atraviesan París a toda velocidad hasta que llegan a un parking vacío, y se suben a un ascensor.
Lo que ninguno de los 500 espectadores privilegiados podía imaginar hace dos días, mientras veía ese vídeo es que iba a tener conexión con el desfile, el primero de Mango en París. La proyección de la pieza dirigida por Richardson se enlazó con una en tiempo real en la que se veía a la pareja saliendo del ascensor y recorriendo el inconfundible Pompidou.
Después, Kate Moss desfilando sin desfilar se paseo hasta su asiento en primerísima fila, al lado de Isak Andic, presidente de Mango. En primera fila también estaba Bryan Boy o Emmanuelle Alt, directora de ‘Vogue París’.
Una noche en la que también estrenó logo. La inconfundible tipografía de las bolsas y carteles es sustuida por otra, de letras más estilizadas. Abajo, en pequeñito, se puede leer Barcelona.
El video, que supuestamente no se podría ver hasta septiembre en la web de Mango, fue subido ayer al canal de Vimeo de Terry.
The collection revisits some of the brand’s earliest and most emblematic pieces. It is a tribute to the two pillars of their identity: Exclusive and Inclusive.
Weaving (literally) together activism, design, and queer culture, Grindr partnered with Rainbow Wool to present I Wool Survive on the runway in New York.
The 17th FASHIONCLASH Festival filled three November days in Maastricht with performances, films, workshops and shows made by students, activists and designers from over 25 countries.
With over two decades of dedicated experience in the fashion industry, Andrea Moore has forged a distinctive path, blending vibrant colors and innovative materials into gender-neutral designs that resonate with today’s diverse audience.
Saint Laurent Rive Droite has introduced its first Advent calendar. The project is a unique vinyl box set curated by Creative Director Anthony Vaccarello.
We headed down to Geneva over the weekend for the HEAD Fashion Show, made up of 23 Bachelor and 8 Master graduate collections offering a fresh, diverse, and contemplative reading of what clothing can be today.
Over four intense days, 30 students from across Europe breathed strange, electric life into discarded garments — relics pulled back from the brink and reimagined with hands that refuse to waste. What emerged wasn’t just clothing, but a shared vocabulary: sustainability as a dialect, mending as a manifesto.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.