Atentos… dos personas salen huyendo tras cometer un robo, no llevan una media o pasamontañas, simplemente llevan caretas con la cara de Terry Richardson. Se suben a un furgón y se quitan las caretas: es el propio Terry y su complice es Kate Moss. El furgón está lleno de ropa, toda es de Mango. Ella rebusca entre el montón de ropa… atraviesan París a toda velocidad hasta que llegan a un parking vacío, y se suben a un ascensor.
Lo que ninguno de los 500 espectadores privilegiados podía imaginar hace dos días, mientras veía ese vídeo es que iba a tener conexión con el desfile, el primero de Mango en París. La proyección de la pieza dirigida por Richardson se enlazó con una en tiempo real en la que se veía a la pareja saliendo del ascensor y recorriendo el inconfundible Pompidou.
Después, Kate Moss desfilando sin desfilar se paseo hasta su asiento en primerísima fila, al lado de Isak Andic, presidente de Mango. En primera fila también estaba Bryan Boy o Emmanuelle Alt, directora de ‘Vogue París’.
Una noche en la que también estrenó logo. La inconfundible tipografía de las bolsas y carteles es sustuida por otra, de letras más estilizadas. Abajo, en pequeñito, se puede leer Barcelona.
El video, que supuestamente no se podría ver hasta septiembre en la web de Mango, fue subido ayer al canal de Vimeo de Terry.
Chino Amobi’s new project, “Eroica II: Christian Nihilism”, marks a striking and deeply personal return from an artist known for expanding the edges of sound, image, and storytelling.
Arts of the Earth at the Guggenheim Museum Bilbao is an ambitious exhibition on humanity’s shifting relationship with our planet, soil, and biodiversity.
Inspired by the folklore and spirit of flamenco, the collection captures the movement and emotion of the dance through silhouettes, contrasts, and details.
MODUS VIVENDI presents its Fall-Winter Black and White edition, a collection that drifts in from a retro art universe and lands right inside the pulse of modern urban life. The vibe is graphic, fluid and inclusive, as… »
There’s a quiet light that runs through Óscar Casas’ work, an energy that feels both instinctive and deliberate, like someone who has learned to move between dream and reality with ease.
Out of Australia’s sticky summer nights comes Full Flower Moon Band — a name that’s gone from whispered cult obsession to one of the country’s most ferocious live exports.
Troye Sivan celebrates 10th Anniversary of his planitun debut album with BLUE NEIGHBOURHOOD – Ten years on, set for release on February 13, 2026. Limited Edition features two additional tracks – “Swimming Pools” and “Strawberries & Cigarettes” – plus a reimagined cover art.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.