Aquí arriba puedes ver el Fashion Film completo, pero puedes descubrir
más momentos #LoveLaMer en sus cuentas de Instagram.
La crew formada por Marc Forné, Anna Ponsa, María Bernad, Miguel Carrizo y Paula Ordovás han protagonizado un fashion film para La Mercoincidiendo con el lanzamiento de la campaña mundial del nuevo Moisturizing Cool Gel Cream de la marca de cosmética. Cada uno, probando una de las cinco texturas de La Mer en una experiencia inolvidable en un viaje a través de las montañas nevadas del Pirineo.
Las pistas nevadas de Grandvalira y el emblemático Sport Hotel Hermitage & Spa 5* sirvieron de campamento base a dos días de aventuras. Miguel Carrizo nos encandiló con su sonrisa y swing no solo en el esquí sino en su destreza con la nieve y malabarismos. Paula Ordovás ella siempre fit, se sumergió en las aguas del Spa como una sirena y encabezó la guía de trineos. Anna Ponsa elegante como un cisne, bailó entre los pinos cuál ninfa recién salida de un cuento de hadas. María Bernad y Marc Forné, guapos y elegantes como siempre, nos deslumbraron con sus looks retro que son tendencia siempre.
Marc Forné ha elegido la frescura de The Moisturizing Cool Gel Cream
Maria Bernad prefiere The Moisturizing Soft Lotion
Anna Ponsa y la suavidad de The Moisturizing Soft Cream
Las 5 formas de amar La Mer
Miguel Carrizo prefiere la textura equilibrada de The Mousturizing Matte Lotion
Paula Ordovás elige la esencia de la firma: Crème de La Mer
Créditos:
Directora: Alicia Fabrega
Realización: Barbara Barberà
Fotografía: Marc Medina
Estilismo: Oscar Visitación
Make-up: Jose Sequí
Director de producción film: Daniel Eusse
Operador de cámara: Max Palou
Agradecimientos: Blauer, Etro, Valentino, Herno, Adidas, M de Missoni, Roxy, Levis, Victor Von Schward, Sandro, DSquared.
Out of Australia’s sticky summer nights comes Full Flower Moon Band — a name that’s gone from whispered cult obsession to one of the country’s most ferocious live exports.
Troye Sivan celebrates 10th Anniversary of his planitun debut album with BLUE NEIGHBOURHOOD – Ten years on, set for release on February 13, 2026. Limited Edition features two additional tracks – “Swimming Pools” and “Strawberries & Cigarettes” – plus a reimagined cover art.
Titled “Generation Gucci”, the lookbook acts both as a nod to the archive and a projection of aesthetic continuity, layering historical codes to build a distinct vision for the house.
Salomon is marking the 20th anniversary of its ACS PRO trail sneaker with a special edition. The release honors the shoe’s past while focusing on its continued relevance.
UNWRAPPED 2025 marks Grindr’s fifth annual global snapshot of queer culture, powered by insights from more than 15 million monthly users and 32,000 community votes.
Patta and Joe Freshgoods have reunited for a new collaboration titled “PattaGoods.” This is their first capsule collection, uniting two independent, Black-owned brands.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.