Hedi Slimane tuvo que salir de Dior, pero su talento nunca ha dejado la insdustria de la moda. Slimane, ha colaborado con The Corner.com (una de las tiendas de moda online más prestigiosas), con su segundo fashion film titulado “I Love USA”.En el video, aparecen dos adolescentes, Syndey y Wolf, que Slimane descubrió y conoció en el Coachella Festival, uno en 2009 y otro en la edición de este año. Hedi intenta describir la cultura americana a través de sus ojos, con imagenes de un lobo enmascarado que puede tocar el chello, sobre las ondas de la belleza clásica de la bandera estrellada.
Mientras disfrutamos de la pieza, estamos a la espera de que Hedi decida volver con una próxima colección.
As the world turns its eyes to Paris for the Olympic Games, the Louis Vuitton Foundation offers a cultural parallel that captures the spirit of competition and the essence of modernism.
Y-3’s latest collection, Chapter 2 of SS24, presents a dynamic range of apparel that marries the essence of workwear with the timeless appeal of athletic classics.
Moving away from his previous themes of natural disasters, Eñaut’s new collection is all about the joy of life. It’s like a final dance, a reminder to enjoy every moment.
The PUMA x KidSuper Sports Club collection is a nod to football’s legacy and Dillane’s passion for the game, all while giving a modern twist to PUMA’s classic looks.
Issue #23 Games will see designer discussions with Dsquared2’ Dean and Dan Caten, Louis Gabriel Nouchi, Jordan Luca, and Romain Kremer create our game frame each with a different adventure.