Hedi Slimane tuvo que salir de Dior, pero su talento nunca ha dejado la insdustria de la moda. Slimane, ha colaborado con The Corner.com (una de las tiendas de moda online más prestigiosas), con su segundo fashion film titulado “I Love USA”.En el video, aparecen dos adolescentes, Syndey y Wolf, que Slimane descubrió y conoció en el Coachella Festival, uno en 2009 y otro en la edición de este año. Hedi intenta describir la cultura americana a través de sus ojos, con imagenes de un lobo enmascarado que puede tocar el chello, sobre las ondas de la belleza clásica de la bandera estrellada.
Mientras disfrutamos de la pieza, estamos a la espera de que Hedi decida volver con una próxima colección.
Take a look at Campillo’s Spring/Summer 2026 backstage, captured by the lens of Spencer Stovell during New York Fashion Week, in exclusive for Fucking Young!
The offering is relaxed yet polished. It includes rugby shirts, lightweight shell jackets, and everyday T-shirts that speak to the brand’s modern-prep influences.
James Edward photographed by Jess Segal and styled by Heloise Chauvenhei, with creative direction by Charlotte Carter, in exclusive for Fucking Young! Online.
Turn the page. Breathe deep. Your pupils are already dilating. The high is coming.
Issue 26 brings together two electrifying covers that take the dopamine dive from Sadiq Desh captured by Cris Cerdeira to multidisciplinary visual artist and photographer Tomás Pintos’ cover story, Besos hasta agotar stock (Kisses Until Sold Out), developed from the live performance creating a space where glamour
meets exhaustion.