Después de enseñaros hace unos días la nueva campaña de adidas Originals EQT con el fotógrafo alemán Juergen Teller en las calles de Berlin, hoy os enseñamos un cortometraje documental llamado “Only the Essentials” que documenta el trasfondo, la evolución y el legado de la icónica línea de adidas bajo el lema “Everything that is essential. Nothing that is not”.
Un short film que muestra de dónde viene y hacia dónde va la nueva historia de EQT, explorando los componentes y circunstancias que llevaron a la concepción de esta línea. Esa imperiosa necesidad de encontrar una nueva dirección, la sobresaturación de un estilo dentro de la industria del calzado deportivo hasta llegar a ese espíritu de liberación que repercutió en toda Alemania a raíz de la caída del muro de Berlin.
Una colección que 24 años después, vuelve a convertirse en todo un referente.
As the world turns its eyes to Paris for the Olympic Games, the Louis Vuitton Foundation offers a cultural parallel that captures the spirit of competition and the essence of modernism.
Y-3’s latest collection, Chapter 2 of SS24, presents a dynamic range of apparel that marries the essence of workwear with the timeless appeal of athletic classics.
Moving away from his previous themes of natural disasters, Eñaut’s new collection is all about the joy of life. It’s like a final dance, a reminder to enjoy every moment.
The PUMA x KidSuper Sports Club collection is a nod to football’s legacy and Dillane’s passion for the game, all while giving a modern twist to PUMA’s classic looks.
Issue #23 Games will see designer discussions with Dsquared2’ Dean and Dan Caten, Louis Gabriel Nouchi, Jordan Luca, and Romain Kremer create our game frame each with a different adventure.