Rocket #6 “Hombres”
by Eduardo G.









Victor García debe estar muy contento, por que le ha quedado muy bien el último número de Rocket Magazine, con un especial dedicado a todo lo masculino, y con el archiconocido Cole Mohr en portada, fotografiado por Miguel Domingos.
No todos somos iguales. Cuando se habla de “hombres” casi siempre peyorativamente va seguido de “todos sois iguales” y eso no es así.
Hemos querido mostrar en esta edición un otoño ecléctico y lleno de contrastes, con propuestas tan diversas como nuestros mismos lectores masculinos. Al final un número de hombres no es sólo para hombres ni para un solo tipo de hombre sino para el que gusta de la masculinidad.
Es por ello que en este Issue 06 dedicado a todo lo masculino, hemos querido mostrar diferentes tipos de hombres contemporáneos, todos actuales y de diversas partes del mundo.
En este número nuestra portada es el top model Cole Mohr, repre¬sentante de esta generación: chic, cool y sobretodo es él mismo, no se detiene por nada y a pesar de ser tan joven, trabaja duro y sabe lo que quiere. Tener tan espectacular a Cole Mohr en portada no es pro¬ducto de la casualidad. Esto es gracias al trabajo del fotógrafo Miguel Domingos y su equipo que han sabido mostrarnos al hombre Rocket.
En este testosterona issue, nuestros colaboradores han usado sus teclados para escribir artículos que toquen de una manera u otra la masculinidad. En este número descubrimos la cara oculta de Martin Margiela, la vida de excesos del artista Dash Snow y también podemos conocer la sastrería Morante. Pero cuando se habla de hombres, no tiene por qué excluirse a la mujeres. La editorial de Mariah Jelena en una producción hecha para Rocket Magazine que nos trae su visión de fémina acerca de un hombre perdido en Tokio.
Markus Rico y Luca Guarini, desde Madrid y Taranto respectiva¬mente y en editoriales producidas para Rocket Magazine, nos muestran sus diferentes visiones del hombre Rocket. Luca con Francesco muestra la mejor cara de un final de verano relajado y Markus Rico por su parte, con el estilismo de Xavi Reyes, nos pre¬senta un hombre más dinámico y urbano. Alberto Van Stokkum con el modelo Eduardo Oliver representan al hombre elegante, masculino y sobre todo, nada aburrido. En la imagen editorial tenemos a uno de nuestros fotógrafos favoritos Luciano Insua.
Por ser un número de inicio de temporada, traemos el primer Don’t try to imitate try to be inspired, con todo lo que nos ha gusta¬do de las colecciones otoño invierno 2010 2011 around the world.
T: Víctor García
Editor Rocket Magazine
F: Cole Mohr por Miguel Domingos
Asistente de fotografía: Daniel Gil
Groming (hair): Louis Byrne.
Dirección Artística: Santa
Dominic Louis Fall/Winter 2010 collection
The Sitting
SATISFY and Oakley have reunited for their sixth collaboration.
Maison Kitsuné and the British heritage brand Hunter have joined for their first collaboration.
LOEWE and On present their Fall/Winter 2025 collaboration, featuring the first model they have designed together: the limited-edition Cloudsolo sneaker.
Burberry’s new campaign, “It’s Always Burberry Weather: Postcards from London,” celebrates its heritage in outerwear.
The long-running collaboration between Moncler and JW Anderson returns.
Yohei Ohno captured by the lens of Valeria Vargas and styled by Iris Lima, in exclusive for Fucking Young! Online.
This project builds on past apparel collections, reinterpreting the classic Nike Air Force 3 Low through NIGO’s unique perspective.
Designed by Eli Russell Linnetz in Venice Beach, the line is made in California and draws from a deep part of American memory: the surplus store.
A$AP Rocky and PUMA have released their latest and largest collection. The new line finds its inspiration in the Harlem jazz renaissance, mixing that era’s energy with modern streetwear.
The project, titled “Heart To Heart,” is built on a shared belief in creativity, individuality, and emotional well-being.
Bimba y Lola held an event at the Reina Sofía Museum in support of a new exhibition for the artist Maruja Mallo.
For its 65th edition, Lisboa Fashion Week asked a simple, radical question: what if we showed you the foundations instead of just the facade?
Marwan El Anbari and Hiago Paulino photographed by Joey Leo and styled with pieces from Lito Fine Jewelry, in exclusive for Fucking Young! Online.
This woven model is the latest addition to the Tormenta line, joining the original version and a semi-open style from the previous season.
This product represents a new idea of luxury, one built on absolute precision brought to everyday life.
Check out below the collection captured at VETEMENTS’ backstage, captured by Rita Castel-Branco, in exclusive for Fucking Young!
American designer Thom Browne presented his Spring/Summer collection during Paris Fashion Week.
Art lovers, save the date. Art Basel Paris 2025 arrives this October as a reaffirmation of Paris’s position in the global contemporary art world.
For its Fall/Winter 2025 campaign, Willy Chavarria introduces a new chapter called EXACTAMENTE.
Farah introduces The Archive, a 16-piece capsule collection that steps into its own history.
Our photographer Emil Huseynzade went backstage at ModaLisboa to capture the menswear looks from SANGUE NOVO, in exclusive for Fucking Young!
Zach Delf photographed by Sanem Ozman and styled by Talia Voon, in exclusive for Fucking Young! Online.
For its Spring/Summer 2026 collection, Rhude explores the idea of the Renaissance Man.
Trashy Clothing’s Spring/Summer 2026 collection is called “Bikini Diplomacy.” It begins with a feeling of déjà vu.
Sandro Vepkhvadze photographed and styled by Beka Gulva, in exclusive for Fucking Young! Online.
Duran Lantink’s first collection for Jean Paul Gaultier is called “JUNIOR.”
With this collection, Ludovic de Saint Sernin crowns a new aristocracy. In this world, elegance is a form of liberation, sensuality is power, and the ultimate luxury is belonging.
Maison Kitsuné presents its SS26 collection, titled Voyage Vestiaire. This season marks the debut of the house’s new Creative Director, Abigail Smiley-Smith.
Lacoste’s Spring/Summer 2026 collection, The Locker Room, shows us the moment when each player steps into their purpose.
Alessandro Michele unveils his Valentino SS26 collection, “Fireflies,” a sartorial manifesto inspired by Pier Paolo Pasolini’s writings on finding light and desire in the dark.